Naszym Klientom korzystającym ze sprzętu automatycznej identyfikacji oferujemy szeroki zakres usług serwisowych. Usługi realizowane są w ramach standardowych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz kontraktów serwisowych, na które składają się pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników sprzętu.
Naprawy serwisowe:
Dla rozwiązań o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa niezbędne jest zapewnienie odpowiednio szybkich reakcji serwisowych. Oferujemy je w dwóch postaciach: AHR – Advanced Hardware Replacement oraz SOS – Service On Site. Serwis typu AHR polega na dostarczeniu użytkownikowi w przypadku wystąpienia awarii sprzętu zamiennego w odpowiednio krótkim czasie. Serwis SOS wiąże się dodatkowo z interwencją inżyniera dokonującego zamiany i konfiguracji sprzętu zastępczego w miejscu instalacji.
Usługa szybkiej podmiany sprzętu polega na dostarczeniu za pomocą firmy kurierskiej, w razie awarii pracującego u Klienta urządzenia, sprawnego urządzenia, dla którego została wykupiona usługa. Podstawą do zawarcia kontraktu na usługę AHR jest posiadanie aktualnej gwarancji (standardowej lub rozszerzonej) dla serwisowanego urządzenia.
Usługa szybkiej podmiany sprzętu jest nabywana przez Użytkowników osobno do każdego zakupionego urządzenia. Cena rocznego kontraktu serwisowego jest pochodną ceny urządzenia oraz parametrów serwisu.
1. Dla usługi AHR o parametrach 8x5xNBD (przyjmowanie zgłoszeń od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00, z czasem dostarczenia do Klienta sprzętu na podmianę w następnym dniu roboczym) koszt serwisu wynosi 9% ceny urządzenia, dla którego jest wykupiony.
2. Dla usługi AHR 24x7x8 (przyjmowanie zgłoszeń przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z czasem dostarczenia do Klienta sprzętu na podmianę w ciągu 8 godzin od zgłoszenia) koszt serwisu wynosi 11% ceny urządzenia, dla którego jest wykupiony.
Jeżeli urządzenie zostało kupione z dodatkowymi opcjami, to ceną, którą należy wziąć do obliczenia kwoty należnej za usługę AHR, jest cena urządzenia w konfiguracji podstawowej powiększona o cenę opcji dodatkowych.
Usługi w ramach kontraktów serwisowych „on-site” polegają na interwencji inżynierów serwisu w miejscu instalacji urządzenia po stronie klienta w założonych reżimach gotowości i wykonania. Podstawą do zawarcia kontraktu serwisowego jest posiadanie aktualnej gwarancji (standardowej lub rozszerzonej) dla serwisowanego urządzenia.
Wszelakie naprawy niestandardowe, wykonywane podczas interwencji serwisowej, są regulowane postanowieniami zawartymi w kartach gwarancyjnych urządzeń.
Kontrakty serwisowe są nabywane przez Użytkowników urządzeń osobno do każdego zakupionego urządzenia. Cena rocznego kontraktu serwisowego jest pochodną ceny urządzenia (pojmowanej jako cena występująca w oficjalnym i aktualnym cenniku) oraz parametrów serwisu.
1. Dla kontraktów serwisowych 8x5xNBD (przyjmowanie zgłoszeń od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00, z czasem reakcji, zdefiniowanym jako dotarcie na miejsce instalacji u Klienta w następnym dniu roboczym) koszt serwisu wynosi 14% ceny urządzenia, dla którego jest wykupiony.
2. Dla kontraktów serwisowych 24x7x8 (przyjmowanie zgłoszeń przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z czasem reakcji, zdefiniowanym jako dotarcie na miejsce instalacji u Klienta w ciągu 8 godzin od zgłoszenia) koszt serwisu wynosi 16% ceny urządzenia, dla którego jest wykupiony.
Oferta skierowana jest do Użytkowników sprzętu produkowanego przez firmę Motorola (Symbol Technologies). Naprawy urządzeń realizowane są w Międzynarodowym Centrum Serwisowym Motorola w Brnie, w oparciu o program obsługi i standardy polityki serwisowej producenta.
Typy kontaktów serwisowych dla
skanerów kodów kreskowych
Typy kontaktów serwisowych dla
terminali mobilnych
Rodzaj kontraktu | Advanced Exchange: Service From the Start – Bronze | Service Center Support – Bronze | |
---|---|---|---|
Dostępność | Kontrakt zamawiany wraz nowym produktem lub w okresie do 30 dni od jego zakupu | Kontrakt może być zamówiony w dowolnym czasie po upływie 30 dni od momentu zakupu sprzętu Motorola | |
Czas trwania kontraktu | 3 lub 5 lat | 1 rok | |
Typ kontraktu | Bronze | Bronze | |
Opis kontraktu |
|
Rodzaj kontraktu | Service From the Start | Service Center Support | |
---|---|---|---|
Dostępność | Kontrakt zamawiany wraz nowym produktem lub w okresie do 30 dni od jego zakupu | Kontrakt może być zamówiony w dowolnym czasie po upływie 30 dni od momentu zakupu sprzętu Motorola | |
Czas trwania kontraktu | 3 lata | 1 rok lub 3 lata | |
Typ kontraktu | Bronze, Gold | Bronze, Gold | |
Opis kontraktu |
|
Zadzwoń lub napisz i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić
Korzystanie z witryny fm-id.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, które mogą być już zapisane w folderze przeglądarki na dysku użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.