Telefon

+48 721 205 777

E-mail

info@fm-id.pl

Serwis

Usługi serwisowe i naprawy gwarancyjne

Naszym Klientom korzystającym ze sprzętu automatycznej identyfikacji oferujemy szeroki zakres usług serwisowych. Usługi realizowane są w ramach standardowych napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz kontraktów serwisowych, na które składają się pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników sprzętu.

Naprawy serwisowe:

  • Gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy urządzeń Motorola, Zebra, Datalogic, LXE, Intermec i innych,
  • Konfiguracja urządzeń zgodnie ze specyfikacją klienta,
  • Diagnoza uszkodzeń oraz naprawy w siedzibie firmy oraz w siedzibie klienta,
  • Telefoniczna Linia Pomocy Technicznej 24h 7 dni w tygodniu (w zależności od kontraktu),
  • Udostępnianie sprzętu zastępczego (w ramach kontraktu),
  • Naprawy ekspresowe (w ramach kontraktu),
  • Przedłużone gwarancje na sprzęt,
  • Wykonywanie cyklicznych przeglądów i konserwacji sprzętu,
  • Dobór materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych.

Instalacje

  • Projektowanie, instalacja i wdrażanie sieci radiowych WLAN w oparciu o pomiary propagacji fal radiowych w siedzibie klienta, systemów detekcji i przeciwdziałania włamaniom oraz systemów do zarządzania siecią radiową i urządzeniami mobilnymi,
  • Zabezpieczanie sieci radiowych przed niepowołanym dostępem – zgodnie z najnowszymi standardami,
  • Projektowanie, instalacja i uruchamianie sieci LAN, instalacja kabli miedzianych i światłowodowych, szaf informatycznych, pomiary dynamiczne okablowania, certyfikacja
  • Spawanie kabli światłowodowych profesjonalną spawarką Fujikura, pomiary reflektometryczne,
  • Instalacja terminali na wózkach widłowych,
  • Instalacja urządzeń systemów RFID do systemu śledzenia kontenerów i innych,
  • Znakowanie lokalizacji w magazynach wysokiego składowania.

Inne usługi wykonywane przez FM-ID

  • Usługi doradcze w zakresie analizy potrzeb przedsiębiorstwa, projektowania i tworzenia specyfikacji systemów automatycznej identyfikacji danych, sieci radiowych WiFi,
  • Szkolenia użytkowników z zakresu obsługi i konfiguracji urządzeń, szkolenia serwisowe,
  • Wdrażanie rozwiązań automatycznej identyfikacji danych, przy wsparciu naszych partnerów technologicznych,
  • Integracja systemów automatycznej identyfikacji danych z innymi systemami IT funkcjonującymi w przedsiębiorstwach,
  • Weryfikacja jakości kodów kreskowych,
  • Doradztwo w zakresie znakowania magazynów.

Pomoc i serwis

Kontrakty serwisowe Zebra

Dla rozwiązań o krytycznym znaczeniu dla przedsiębiorstwa niezbędne jest zapewnienie odpowiednio szybkich reakcji serwisowych. Oferujemy je w dwóch postaciach: AHR – Advanced Hardware Replacement oraz SOS – Service On Site.

Czytaj więcej

Usługa szybkiej podmiany sprzętu (AHR)

Usługa szybkiej podmiany sprzętu polega na dostarczeniu za pomocą firmy kurierskiej, w razie awarii pracującego u Klienta urządzenia, sprawnego urządzenia, dla którego została wykupiona usługa.

Czytaj więcej

Kontrakty serwisowe „on-site”

Usługi w ramach kontraktów serwisowych „on-site” polegają na interwencji inżynierów serwisu w miejscu instalacji urządzenia po stronie klienta w założonych reżimach gotowości i wykonania.

Czytaj więcej

Kontrakty serwisowe innych wendorów (np. honeywell)

Oferta skierowana jest do Użytkowników sprzętu produkowanego przez firmę Motorola (Symbol Technologies). Naprawy urządzeń realizowane są w Międzynarodowym Centrum Serwisowym Motorola w Brnie.

Czytaj więcej

W zależności od rodzaju zakupionego urządzania dostępne są następujące typy kontraktów serwisowych:

Typy kontaktów serwisowych dla
skanerów kodów kreskowych

Czytaj więcej

Typy kontaktów serwisowych dla
terminali mobilnych

Czytaj więcej

Dodatkowe opcje w ramach kontraktów

  • ładowanie aplikacji – po zakończonej naprawie urządzenia zostaje zainstalowana aplikacja Klienta, dzięki czemu jest ono gotowe do pracy,
  • obsługa baterii – po zakończonej naprawie bateria zasilająca zostaje przetestowana, naładowana i zoptymalizowana do pracy,
  • zarządzanie konfiguracją – usługa dotyczy przede wszystkim terminali i urządzeń pracujących w sieci (adresy IP, specyficzne informacje sieciowe) – Klient otrzymuje w pełni skonfigurowane urządzenie.

Kontrakty Serwisowe Motorola są oddzielnymi produktami, które posiadają własne numery katalogowe w cenniku produktów firmy Motorola. Szczegółowy cennik dostępny na żądanie Klienta.

Przy zakupie jednorazowo serwisu na okres dłuższy niż 2 lata, obowiązuje 10% upust za każdy następny rok.

Jeżeli urządzenie zostało kupione z dodatkowymi opcjami, to ceną, którą należy wziąć do obliczenia kwoty należnej za serwis, jest cena urządzenia w konfiguracji podstawowej powiększona o cenę opcji dodatkowych.

Zadzwoń lub napisz i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić

Ładowanie